Headern är ej klickbar ännu. Sidan är fortfarande under uppbyggnad.

onsdag 1 februari 2012

I live my life...


...to the fullest! Det är texten på tröjan jag har på mig på bilden och det är vad jag försöker med mitt liv: att leva det fullt ut. Och det tycker jag att jag gör, kanske inte i andras ögon men i mina. ;) Det enda som fattas är väl att jag inte skulle ha något emot att vara snuskigt rik, så där onaturligt och galet rik. DET vore väl något? ;)

Texten har jag skrivit ut med min Silhouette Cameo, en digital skärmaskin som du kopplar till din datorn. Du kan skära ut i stort sett vad du vill, bilder, texter, figurer, askar osv, i många olika material. Det mesta är möjligt och det är galet roligt!

På Mea Vita kan du köpa dig en Silhouette Cameo, skärmaskinernas Rolls Royce och även allt annat material jag använt så som resinerblingswirlsblommormetallcharms och det underbara pappret från My Minds Eye. Välkomna in!









1 kommentar: