Headern är ej klickbar ännu. Sidan är fortfarande under uppbyggnad.

onsdag 8 februari 2012

Grattiskort!


God morgon!

Hoppas vintervädret är snälla mot er och att ni kan njuta lite nu när kylan verkar ha vänt en smula. Jag bekymras dock inte så mycket när det är kallt (dessutom har vi endast haft -18grader här i Ärla och det är väl inget att jämra sig över), det gäller bara att klä på sig så ordnar det sig. Vi bor i Norden, där ÄR det snö och minusgrader på vintern. :) Tack och lov!

Idag tänkte jag visa upp ett kort jag pysslade ihop till min vän och DT-kollega Stina när hon fyllde år. PrimablommorrosorTiny Alphasblingswirl och pappret Pretty Lace från Pink Paislee finns såklart i Mea Vitas shop!


Glöm inte bort vår februaritävling! Vi vill se massor av bidrag! :) 

Ha en härlig dag och ta vara på den, den kommer aldrig igen!








5 kommentarer:

  1. Åh så vackert, snyggt komponerat med färger och dekorationer. Jag gillar verkligen hur du rivit upp arkets kanter med små detaljer att vila ögonen på!

    Ha en toppendag!

    SvaraRadera
  2. Oh, så fint! Den där turkosa blomman e bara för söt! Antar att den finns i shoppen. Tack Malin nu väckte du min inspiration till att göra ett blommigt romantiskt kort!

    SvaraRadera
  3. WOOW vilket fantastiskt fint kort
    Kramis

    SvaraRadera
  4. Tack tjejer! Och japp, blomman är en Primablomma, en Woodpecker och finns i shoppen. :)

    SvaraRadera