Headern är ej klickbar ännu. Sidan är fortfarande under uppbyggnad.

onsdag 15 februari 2012

En härlig sommardag!


God morgon mina kära vänner!

Idag när vi vaknade så var det dryga decimetern med ny, tung klabbsnö på backen. Känns som lite överflödigt att det ska börja snöa nu va? I mitten på februari... Men vackert är det när träden är snötyngda och ljust blir det. :)

Idag tänkte jag visa upp en layout jag scrappat på min moster Saidy och min morbror Ragnar. Fotot är knäppt av min kusin (deras son) Marcus uppe vid deras stuga i Valkviken utanför Junsele. Ett riktigt sommarparadis där jag tillbringat många glada sommardagar som barn. Ett av alla underbara smultronställen som jag har hemma i Norrland. Ibland längtar jag hem något alldeles vansinnigt...

Jag har använt mig av blå, gröngula och vita blommor från Petaloo, små och stora rosor, blingswirls, bokstäver från Tim Holtz, bladstans och fjärilsstans från Martha Stewart, cardstock och en trollsländecharm. Den fick symbolisera alla gånger man legat på bryggan i solen och kollat på de vackra flygfäna. :)

Glöm inte bort att vi på Mea Vita har en tävling nu! Skapa dig ett valfritt alster som går i kärlekens tecken! Presentkort i shoppen till vinnaren. :)

Hoppas ni får en fantastisk dag!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar