Headern är ej klickbar ännu. Sidan är fortfarande under uppbyggnad.

lördag 11 februari 2012

.:Sketching up:.

Nytt år, nya utmaningar. Varje år kring nyår funderar många av oss en massa på vad vi vill åstadkomma under det nya året, förändringar vi vill göra, saker vi vill förbättra eller om vi kanske vill prova på något nytt.
I mitt fall känner jag att jag vill göra massor med saker, förändra vissa saker men också behålla endel precis som de är. Nu handlar det mer om tid, prioriteringar och viktiga val.

Jag måste sätta mig ner och ta mig tid till att göra ett nytt livsschema. Göra de svåra men åh så viktiga valen. Låter vi bara livet flyta på så tror jag personligen inte att det kan bli bättre. Med lite tur så flyter det på men med lite ansträngning och prioriteringar så kan det även lyftas och gå framåt. Så här kommer min första layout med dokumentation mot de nya målen.

"Försättsbladet"




Material: tygblad, svart blomranka, papper med noter, bakgrundspapper och bokstäver.

Har Ni gjort några nya val? Kommer Ni att scrappa dem? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar