Headern är ej klickbar ännu. Sidan är fortfarande under uppbyggnad.

tisdag 21 februari 2012

Ett litet grattis!


Idag tänkte jag visa ett kort som jag skapat för Mea Vita. Jag har gjort det med hjälp av cardstockpapper från Tim Holtz, en Punch Around the Page-stans från Martha Stewart,  halvpärlor och blommor och rosor av olika slag. Jag gillar kombinationen med brunt och rosa, lite dovt men ändå gulligt och somrigt.

Välkomna in i shoppen och kika på alla godsaker! Glöm heller inte bort vår februaritävling som pågår för fullt! Ta chansen att vinna ett presentkort i butiken! :)






3 kommentarer:

  1. Snyggt, gillar verkligen det bruna/grova mot det rosa gulliga!

    SvaraRadera
  2. Nydelig kort med lekker fargekombinasjon♥.

    Klem, Marita

    SvaraRadera
  3. Åh vilket fint kort, älskar färgerna och detaljerna! kolla gärna in på min blogg :)

    SvaraRadera