Headern är ej klickbar ännu. Sidan är fortfarande under uppbyggnad.

lördag 4 februari 2012

.:Födelsedagstavla:.

Tänka sig.... Min lilla flicka blev 6år i januari. Och vad önskade hon sig? En scrappad tavla av sin mamma! -Gissa om mammahjärtat gjorde en volt? :)
Jag har aldrig prackat på dem "handgjorda saker" (av mig) utan vill dom ha så får dom självklart men jag förväntar mig inte att min hobby ska tilltala alla.. Då heller inte mina barn. Så att få höra att hon ville ha en inramad layout på henne som barn att hänka i sitt rum blev en enormt positiv överaskning!
Och jag måste verkligen säga att jag uppskattar att önskelistan hon gjorde inte var som hämtad ur en leksakskatalog. Det värmer en förälders hjärta. Hon har egen vilja den lilla flickan.
(självklart älskar hon som de flesta andra barn att lusläsa leksakskatalogerna! ;) Jag menar bara att jag är glad att hon även väljer annat)
Så denna tavla gjorde jag till hennes födelsedag. Ramen kommer från IKEA och är tillräckligt djup för att ge spelrum till mina älskade blommor! ;) Dessutom är den enormt prisvärd! Ca 60kr.  Så denna kan jag varmt rekomendera till den som vill ge bort en scrappad tavla till någon. Innermåttet är ca 20x20cm.  

Eftersom  jag vill att tavlan ska få ett långt liv så valde jag neutrala toner. Jag tror inte att hon kommer att ha rosa och lila på väggarna senare i livet ;) Men vill hon ha tavlan kvar som minne så funkar ju dessa färger till det mesta.

Samtligt material finns i shoppen.

Hoppas nu att ni får en riktigt underbar lördag och en fortsatt fin helg. Här skiner solen på snötyngda träd och dagen kommer att ägnas åt snölek, korvgrillning och pulkarace :)
Ikväll blir det pyssel, melodifestival och detta i kombination med familj och vänner. Tur man kan få de flesta mammor till att vilja pyssla! ;) Eller hur!

Stor kram och en riktigt stor vinter kram!

1 kommentar: