Headern är ej klickbar ännu. Sidan är fortfarande under uppbyggnad.

torsdag 26 januari 2012

Veckans Skiss v.4

Fortare än vi tror kommer Alla Hjärtans Dag och kanske har vi både ett och två (eller fler) kort att göra för att skicka till kära vänner och familj till denna dag. Idag kommer därför en ganksa enkel skiss som passa just till hjärtedagen.

Jag älskar att göra kort och kan faktiskt ärligen erkänna att jag saknar kortmakeriet lite efter julkortsmakandet. Nog för att jag även saknade att göra layouter! Men så är det väl antar jag i en scrappares liv ;) Vill göra allt, helatiden och helst lite till! hihi...

Här kommer iallafall dagens skiss:
Jag gillade att utgå från denna eftersom den var enkel, men gav ändå möjlighet till romantik och dekoration.
Och så här blev mitt kort:



Och så ett till. Lite enklare och som gick av bara farten när jag hade skissen framme ;)



(material till båda korten samt stansar finns såklart i shoppen)

Hoppas dessa ger lite inspiration ;) Låt fantasin flöda och njut av att vara kreativ för en stund :)
Fortsatt trevlig dag!
Kram Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar