Headern är ej klickbar ännu. Sidan är fortfarande under uppbyggnad.

tisdag 3 januari 2012

Mina vackra tärnor!


Idag visar jag upp en layout med mina fina och underbara brudtärnor. Det var en magisk dag och jag är så glad att de ville dela den med mig! Titta vad vackra de är!! Helt underbara vänninor!

Materialet jag använt finns såklart hos Mea Vita. Jag har använt mig av blingswirlsblommorkantstans från Martha Stewart och pappret Flower Blooms ur Pink Paislee's serie Butterfly Garden. Ramen är från ett underbart stämpelset från Glitz Design.






3 kommentarer:

  1. Gu va fiiint <3 Puss på re goding!

    SvaraRadera
  2. Åh, vad fina ni är, alla fyra, en liten tår i ögat från en av mammorna. Kramar.

    SvaraRadera
  3. Tack och bock! Och jag undrar just vilken av mammorna det är... :)

    SvaraRadera