Headern är ej klickbar ännu. Sidan är fortfarande under uppbyggnad.

tisdag 10 januari 2012

Min älskade pappa

Den 1:a oktober var jag på pysselträff i Västerås. Det var ett helt fantastiskt väder, solen sken och det var lika varmt som en augustidag. På den träffen skapade jag denna layout på min pappa. Det passade riktigt bra för just den dagen är min pappas födelsedag och han skulle ha fyllt 67 år. Med en liten tår i ögonvrån scrappade jag men med ett varmt hjärta, det kändes som om jag firade pappas födelsedag och gav honom denna layout i present. Miss you, dad! ♥

Materialet kommer från Mea Vita och det jag använt är papper från underbara Inkido, denna gång valde jag Green Music ur serien Forever. En chipboardklocka målade jag med vit akrylfärg, samma sak med skylten från Tim Holtz. Som vanligt använder jag mig av mycket blommor, gärna från Prima, spets och bling. Jag fyllde både ramen (där jag satt Tiny Alphas), klockan och den ur pappret utskurna fjärilen med 3D-lack.

Hoppas ni fått lite inspiration! Välkomna in i shoppen och botanisera bland tex alla vackra papper och de underbara chipboardsen!








 

4 kommentarer:

  1. Jätte fin, känner igen saknaden... Har dock inte lyckats scrappa något som jag är nöjd med ännu. Men det kommer när det kommer

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket!! Och ja, saknaden finns nog där för evigt.

    SvaraRadera
  3. Underbar layout med mycket känsla och kärlek!

    SvaraRadera