Headern är ej klickbar ännu. Sidan är fortfarande under uppbyggnad.

tisdag 24 januari 2012

Välkomna hem!


God morgon!

Idag tänkte jag visa er ett kort som jag gjorde till en vän och hennes familj. De hade varit borta i månader för att vårda deras sjuka barn på sjukhus. Vi är så glada att de fick komma hem hela familjen och jag ville förmedla lite tankar i kortet. På pappret står det Chapter 1, det tyckte jag fick markera en nystart för familjen och luftballongen känns som att den symboliserar lite hopp, att man får lite luft under vingarna så att säga. :)

Allt material hittar ni hos Mea Vita! Jag har använt pappret Dew Drops ur Pink Paislee's serie Butterfly Garden, stansat en ram med dies från Tim Holtz, stämplat med Inkadinkados SteamPunk, använt blommor och minirosorblandstans från Martha Stewartalfabetsstickersbokstäver från Tim Holtz och lite blingstenar.

Välkomna in i butiken och glöm för all del inte bort vår stafflikortstävling! Ett mumsigt presentkort väntar vinnaren!






Insidan





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar