Headern är ej klickbar ännu. Sidan är fortfarande under uppbyggnad.

fredag 13 januari 2012

.:Grattiskort efter torsdagsskissen:.

Som jag skrev igår så har jag ju svårt att scrappa "i förväg" vilket är något jag måste bli bättre på ;)
Så scrapkvällen igår till ära tog jag torsdagsskissen och gjorde ett grattiskort till dottern som fyller år just idag.


Hennes favoriter just nu är hör och häpna.... -Prinsessor ;)
Men nytt till skaran är även dockorna från Monster High vilket kanske inte är helt märkligt med tanke på all reklam som figurerar överallt. Ett stort genomslag för dessa dockor världen över tycks det.

Och fler blir dom hela tiden ;)

-Miss Toralei Stripe, daughter of The Werecat

Och i svenska leksaksbutiker sinade lagret lagom till Jul och alla hyllor lyste tomma... Men....
Som sann prinsessälskare så har hon även sållat in dessa skapelser under kategorin "Prinsessor"...
Så ... Eftersom jag nu fått äran att skapa hennes 6års kort så tog jag mig i kragen och ritade en Monster High liknande skapelse till hennes kort.
Och såhär blev kortet:
-Toralei Yelps
 Började med att rita en blid på den dockan hon fick...
(mycket pill, men riktigt skoj!)
Sen skapade jag ett kort efter gårdagens skiss...

-Miss Ghoulia Yelps, daughter of the infamous Zombies

Och på insidan av kortet figurerar ännu en av dockorna...
Papper från Echo Park och dekorerat med blommor och bling.


Stort grattis till vår lilla Prinsessa på hennes födelsedag!
Och hjärtans trevlig fredag  till Er alla!
Många kramar från

3 kommentarer:

  1. Å, så himla läckert! Hon är klok din dotter som väljer ett scrappat kort!

    SvaraRadera
  2. Ritade en?!?! Gör stämpel av den tycker jag!

    Kanonfint kort!!

    Vinterkramen Anna

    SvaraRadera
  3. Tack tjejer! Vad ni är goa!
    Jag tror kanske att tillverkarna av Monster High skulle ha ett och annat och säga om jag gjorde stämplar ;) hihi... Men de var skoj att göra tillfället till ära.
    Hon blev jätte glad! <3

    SvaraRadera