Headern är ej klickbar ännu. Sidan är fortfarande under uppbyggnad.

tisdag 17 januari 2012

Det är en sann glädje att ses!


Idag tänkte jag visa upp en layout som bara rann ut ur fingrarna på mig. En sådan där som bara flöt på och blev klar utan att jag märkte det. Sådana layouter och kort älskar jag att göra! :)

Bilden visar mig och mina tre klasskompisar, Linda, Veronica och Kristina, som samlats hos mamma för att dricka lite vin innan 20års-jubileumet som gick av stapeln i juni 2011. Vi skrattade, fnissade och hade så djäkla skoj! I höstas var det 31 år sedan vi träffades första gången, då började vi Kyrkis och var fem år gamla.

Materialet hittar du hos Mea Vita och jag har använt mig av bland annat metall av olika slagblommor, en resinfågel från Prima/Ingvild Bolmeblingswirlsstickles och Tiny Alphas. En del metalldelar har jag färgar in med Gesso/Akrylfärg och glittrat ner med en massa stickles. Staketet är gjort av glasspinnar.

Välkomna in i min privata blogg för mer inspiraton!















1 kommentar:

  1. Åh vilken underbar LO, gillade glasspinnestaketet helskarpt.
    /kram

    SvaraRadera