Headern är ej klickbar ännu. Sidan är fortfarande under uppbyggnad.

tisdag 20 december 2011

.:Välkommen Härliga Tisdag:.

Ja, snart är det dags! Helgen närmar sig med stormsteg nu! :)

I torsdags hade vi sista torsdagsträffen här på Mea Vita för i år. Vi skrattade, pysslade och fikade med glögg, nybakta lussebullar och pepparkakor :)
Nu gör torsdagsträffen ett litet Juluppehåll och drar igång igen den 5 jan 2012.

Två små tips:
Glöm inte att ta chansen att fylla på shoppingkassan lagom till efter Jul genom att deltaga i decembertävlingen och därmed ha chansen att vinna  ett presentkort i shoppen500kr! :)
Och nu kan ni även kika in i nyhetskategorin och hitta en hel del som är påfyllt i shoppen!

Hoppas att Ni alla hde en riktigt trevlig helg & 4:e Advent!
Och kanske är jag ensam om det? Men jag hoppades faktiskt på en lite snö.
Ryktet sa att det kanske skulle falla en flinga eller två till helgen och lagom till Advent... Och jag tror nog att jag och barnen nog faktiskt var lika lyriska över den snö som äntligen föll ;)

(Design: Karin Zander, en av förra julens kreationer ;))

Stor Kram och ha en fortsatt trevlig dag!

Kram Karin/Kajsan.

1 kommentar:

  1. Dom var ju bara för söta, dessa vill jag göra julkort av :)

    Kramis Anna

    SvaraRadera