Headern är ej klickbar ännu. Sidan är fortfarande under uppbyggnad.

fredag 9 december 2011

Malin ~ Lillpiga skapar med LadyBug & friends

Idag är det Anna-dagen och min andranamns-namnsdag. Hurra för mig! Annadagen är den dag då lutfisken skall läggas i blöt enligt tradition, samt att julölet skall vara färdigbryggt. Ni har väl gjort era sysslor? ;) Bra! Då är det dags för härligt julpyssel och av mig får ni lite inspiration på vägen.

Här har jag använt mig av ett underbart änglapapper från LadyBug and friends, rivet, ruggat och distressat. :) Blommor och blad, cardstock och stickles hittar du såklart i butiken och God Jul-stämpeln från Inkido är användbar och otroligt gullig!

För mer inspiration av mig är ni välkomna in i min privata blogg!





Ha en underbar fredag och en lika härlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar