Headern är ej klickbar ännu. Sidan är fortfarande under uppbyggnad.

tisdag 6 december 2011

.:Lager på lager:.

Effekten med lager på lager är något jag verkligen gillar! Att kunna välja en mängd olika papper, använda både fram och baksida och få dem attframhäva varandra när dom placeras omlott.

Denna layout skapade jag när vår första DT Malin anslöt till temet. för mig är hon just detta... Lager på lager av personlighet och talang. Malin är en person där man definitivt inte kan ana vad som döljer sig under ytan. Där under bär hon en mängd olika lager och hon kan konsten att förvåna som ingen annan. Att få lära känna henne är och har varit otroligt roligt och jag är så glad att Ni kommer att få se massor av henne här i bloggen!

Här kommer min layout: 
Den ljuvliga metallramen har jag målat med vit distress crackle paint. Och inuti har jag satt papper och sen lagt 3D lack ovanpå.
Ha en fortsatt riktigt trevlig dag! Och glöm inte att göra massor med fina bokkort! :)
Dom är supertrevliga att ge bort till Jul! ;)
Kram från Karin/Kajsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar