Headern är ej klickbar ännu. Sidan är fortfarande under uppbyggnad.

fredag 9 mars 2012

.:Syskonfoto:.

Att göra en layout med barnens syskonfoto tycker jag ibland kan kännas svårt.. Fotot i sig vill jag ska vara i fokus och för mig betyder det -UTMANING!
Eftersom jag gärna vill bygga med lager på lager och med blommor, bling och 17 andra detaljer så blir det lätt ett ganska fylligt alster och därmed blir det då svårare att samla dessa dagis och skolfoton i ett och samma album sen ;)

Så här har jag låtit fotot få tala för sig självt och istället lagt in text i fotot med hjälp av Photoshop.
Lät också en bred svart bård få vara fotomatta för att lyfta fram fotot ännu lite mer ;)

Dekorationerna jag har använt kommer från ett Pink Paisleestickersark och har glittriga detaljer på vissa utav dem.

Hoppas att ni alla får en riktigt trevlig helg och att solen kika fram och ger oss alla lite vårinspirerad energi! :)

1 kommentar: