Headern är ej klickbar ännu. Sidan är fortfarande under uppbyggnad.

onsdag 12 oktober 2011

The sweetest...

...day of my life... det var det verkligen, min bröllopsdag var min absolut bästa dag hittills i livet! Det var UNDERBART att få gifta sig! Roligt, kärleksfullt, vacker, fint och massor av andra superlativ. Jag vill göra det igen, och igen, och igen! :) Fast med samma man såklart. ;)

Karin knäppte detta kort på mig och man ser verkligen hur jag njuter av dagen. Och ingen Malin om mitt rätta jag inte lyser igenom, vilket syns på fotot... ;) En gång hårdrockare, alltid hårdrockare.

Till denna layout har jag använt stämplar från Inkadinkado, både Steampunk och Chandeliers som jag stämplat med Distresser. Bägge stämpelseten finns i shoppen men har inte hunnit in i webbutiken. Minirosor, Bristol och Canterbury Roses från Petaloo, rhinestones i färgen champagne från Reprint, en blingswirl från Prima, nyckeln och ramen är också sådant som är på G in, de har jag målat med akrylfärg och sedan lackat med Glossy Accents.








4 kommentarer:

  1. Grattis! Ingen kan ta miste på att det var en ljuvlig dag när man ser din otroligt vackra layout. Så snyggt med steampunk stämpeln, gillar hur den dämpar det ljuva. Och så snyggt när stämpelmotiven anas bakom blommorna. Gillar massor!

    SvaraRadera
  2. Görsketasnyggt!!!

    Tråkigt att man inte har så snygga foton från sitt bröllop.

    Höstkramen Anna

    SvaraRadera